مقالات آموزشی و درمانی

تا چه مدت زمانی بايداز جوراب هاى واريس، جهت بهبود گردش خون استفاده كرد؟

اگر جوراب واريس براى بهبود گردش خون تجويز شده باشد، ممكن است نياز باشد، براى سال ها و يا در بعضى موارد تا پايان عمر از آنها استفاده كنيد.

 

paksaman

 جوراب هاي واريس در چه مواردي استفاده ميشوند؟
جوراب هاى واريس به طور خاص براى ايجاد فشار بر روى قسمت هاى تحتانى پا طراحى شده اند، تا به گردش خون و كاهش ناراحتى، درد و همچنين التهاب کمک کنند.

paksaman

نكاتى راجع به پوشيدن جوراب هاى واريس

جوراب هاى واريس در سايزهاى مختلف، طول و رنگ هاى گوناگون موجود می باشند. همچنين دارای قدرت فشرده سازى متنوعی هستند.

paksaman
ممكن است نياز باشد، جوراب واريس را برای هر دو پا و يا فقط یک پا استفاده كنيد. بايد جوراب هاى واريس در طول روز پوشيده شوند و فقط در هنگام خواب آن ها را درآوريد، و دوباره صبح بپوشيد.

paksaman

اگر جوراب واريس را براى هر دو پا استفاده ميكنيد، شما حداقل بايد ۲ جوراب و يا ۲ جفت جوراب واريس داشته باشيد. به اين منظور كه هنگامى كه یک جفت را می شویید یک جفت ديگر را به پا كنيد. شستشو دستى جوراب هاى واريس بايد در دماى ۴۰ درجه سانتى گراد انجام شود (كه دماى مناسب و مطلوب براى پوست دست است) و با حرارت مستقيم خشک نشود.

 

 

paksaman

، بايد پيشرفت و بهبود سلامت شما را تحت نظر داشته باشد. افراد مبتلا به واريس بايد پاهاى خود را در بازه هاى زمانى مختلف اندازگيرى و جوراب هاي خود را هر ۳ تا ۶ ماه عوض كنند.

paksaman
افراد زيادى ممكن است مبتلا به واريس باشند، اما نكته كليدى و مهم اين است كه بتوان از آن پيشگيرى نمود. يكى از موثر ترين و بهترين راه هاي درمان، استفاده روزانه و مكرر از جوراب هاى واريس است، كه پاك سمن با بهره گيرى از دانش و تخصص توانسته به توليد محصولات متنوع و با كيفيت از جمله جوراب هاى واريس و ساير محصولات كمك درمانى و ارتوپدى بپردازد و اين امكان را فراهم آورده تا با مراجعه به سايت بتوانيد محصولات را بررسى و به مطالعه ويژگى هاى آن ها بپردازيد و در صورت تمايل به صورت اينترنتى خريد نماييد.

paksaman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *